Mobilní herní gigant King se přesune do služby Google Cloud

Candy Crush Saga

Britský vývojář her King, který je zodpovědný za populární tituly typu “free-to-play”, jako jsou Candy Crush Saga a Bubble Witch Saga, přesouvá svou základní infrastrukturu – včetně jednoho z největších Hadoop clusterů v Evropě – z lokálního datového centra společnosti do Google Cloudu.

Společnost říká, že posun směrem k veřejnému cloudu zlepší existující programy AI a strojové učení, zvýší své úsilí o analýzu a umožní “rozlišovat a vytvářet jedinečné schopnosti, které trh neposkytuje”.

Lepší nástroje
Založena v roce 2003, King (dříve King.com) vyvíjí hry především pro sociální sítě a mobilní zařízení, spíše než tradiční platformy jako počítače nebo videohry. Byl průkopníkem modelu “freemium”, který se spoléhá na mikrotransakce. Tento model se ukázal jako nesmírně úspěšný.

Současně byla společnost kritizována za to, že používala analytické nástroje, aby vytvořila návykové herní zážitky podobné hazardním hrám, což by zajistilo, že hráči budou stále utrácet peníze.

V únoru 2016 byl King zakoupen Activision Blizzard za 5,9 miliardy dolarů, ale nadále funguje jako samostatná entita. Společnost říká, že má kolem 270 milionů měsíčních hráčů po celém světě.

Související články

Leave a Comment